Dag 272 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 272 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Ja het moest blijkbaar toch een keer gebeuren, het lukte me gisteren op dag 272 niet om mijn foto van de dag te plaatsen. Ik was heel laat thuis en moest kiezen tussen zonder eten naar bed of koste wat kost toch mijn berichtje nog maken.
De keuze viel op het eten uiteraard en dat is meteen ook het onderwerp van de foto van de dag.
Ik zag namelijk een hele groep kauwen zich uitleven op zaden die op de grond waren gevallen. De herfst is ook voor hen een goede tijd met veel lekkers. Ik zag ze ook regelmatig met een zaad in de snavel wegvliegen dus er werd wellicht ook een noodvoorraadje aangelegd.
De foto is niet van al te beste kwaliteit want gemaakt door de voorruit van de auto en met een flinke zoom van de mobiel. Het was wel heel leuk om en de moeite waard op daar zelf eens een poosje naar te kijken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland