Dag 263 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 263 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


De herfst is ook het seizoen van de zaden en vruchten. Ik heb er al wat van laten zien met de bramen, druiven en een paar dagen geleden de vruchten van de Cornus kousa, deJapanse kornoelje.
Maar ook veel planten dragen nu hun zaden. Op de foto een mooie pluizenbol, die ik fotogeniek genoeg vind om vandaag maar eens even foto van de dag te maken..
Kijk maar eens rond wat er momenteel aan prachtige zaden en vruchten te vinden is, ze hebben vaak prachtige vormen en structuren.



Reacties

  1. Mooi vastgelegd, deze pluizenbol. Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar het valt echt niet mee om er wat moois van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland