Dag 265 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 265 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Eerlijk gezegd vond ik het vandaag maar wat een saaie dag, buiten tenminste. Het was een dag om eens even vlijtig allerlei zaken in huis te regelen. Dus ben ik onder andere flink aan de studie geweest en heb ik heel wat tijd achter de laptop doorgebracht.
Dat zijn geen interessante zaken voor een foto, maar dat is geen probleem want ik wil graag nog een foto van gisteren laten zien.
Toen was namelijk even deze indrukwekkende donkere mammatuswolk te zien en ervoor zat nog een wit wolkje dat prachtig beschenen werd door de zon. Wellicht heb je het zelf ook wel gezien gisteren, ik vond het heel bijzonder en het was een voorbode van nog een aantal pittige buien
.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland