Dag 268 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 268 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Heb je vanmorgen ook het schitterende begin van de dag kunnen meemaken? 
Een gouden zonsopgang die de velden met grondnevel in een prachtige gloed zette. Wat had ik daar graag even mijn camera op willen richten, maar helaas ik moest me naar het westen des lands spoedden voor een cursusdag ook een prima bestemming overigens.
Onderweg heb ik wel genoten van het schitterende uitzicht. Aan het begin van de maand was er een vergelijkbare ochtend en daar laat ik nu een opname van zien die de sfeer van vanochtend goed benadert.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland