Dag 255 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 255 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Een dag die hier wat druilerig begon, maar later werd het droog. Een mooi dagje om maar eens wat aan te rommelen in en om huis. Zo heb ik nog eens gekeken bij de foto's van een week geleden toen ik in een vogelkijkhut was. Ik zag daar onder andere ook deze twee buizerds met elkaar bakkeleien. Ze daagden elkaar zo te zien uit en later kwam er nog een derde buizerd in een boom zitten die de twee luid toeriep,of het vermaningen waren of aanmoedigingen weet ik niet. Ik vermoed dat de twee op de foto jonge vogels waren en de derde een van de ouders van die twee.
Het was een mooi schouwspel en vanuit de vogelkijkhut prachtig te bekijken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland