Dag 267 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 267 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


O, wat hou ik toch van dit wisselvallige herfstweer. Donkere luchten, prachtige regenbogen, enorme regenbuien en dan weer felle opklaringen, wat een variatie weer vandaag.
De foto heb ik gemaakt met de mobiel, een prachtige wolkenlucht. Je ziet de regen neerdalen uit de wolken, een paar kilometer verder belandde ik dan ook in een flinke bui waarbij de wind ook nog eens een duit in het zakje deed,
gelukkig zat ik droog in de auto. Een paar kilometer verder bleek daar alles nog droog te zijn, geen enkele bui gevallen.
Geweldig dat er vandaag weer zoveel te beleven viel op het gebied van weer en natuur.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland