Dag 271 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 271 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Net als paddenstoelen en verkleurende bladeren horen spinnen en spinnenwebben ook echt bij de herfst.
Dit spinnetje kwam ik tegen, het hing in de volle zon in haar web. Door het felle zonlicht was er eigenlijk geen echt aansprekende foto te maken vond ik.
Ik besloot om daarom maar eens flink te experimenteren met de belichting en te kijken of ik op die manier een leuke foto zou kunnen maken.
Nou ik vind dit zelf wel een geslaagde opname en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Reacties

  1. Hoi Coby,
    Zoals je de afgelopen week hebt laten zien is de herfst nu helemaal op gang gekomen. Het weer kan grillig zijn met prachtige, rustige zonnige dagen maar ook met nevel en af en toe een plensbui. Paddenstoelen komen steeds meer tevoorschijn, enkele libellen zijn nog actief en vlinders zie je nu maar af en toe. De zonsopgang en -ondergang kunnen heel mooi zijn, de bladeren verkleuren. Je hebt heb dat in je impressies mooi weergegeven.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland