Dag 251 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 251 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Na twee lange en hectische dagen besloot ik vandaag maar eens even een paar uurtjes de rust te zoeken in de natuur.
De bedoeling was om op zoek te gaan naar paddenstoelen. Die waren er inderdaad, maar toen er opeens een kleine pad mijn pad kruiste kon ik die niet zomaar voorbij laten gaan zonder daar even wat opnamen van te maken.
Het padje werkte braaf mee en bleef rustig zitten terwijl ik mijn plaatjes schoot. Na het diertje bedankt te hebben zijn we allebei weer onze eigen weg gegaan.
Altijd weer leuk om zo'n beestje onverwacht tegen te komen en de paddenstoelen, die komen later natuurlijk nog wel eens aan bod
.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland