Dag 270 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 270 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Gelukkig kon ik er vandaag even een paar uurtjes tussenuit knijpen om te genieten van deze mooie dag.
Het was heerlijk in de natuur, tot mijn verrassing stond ik opeens oog in oog met een ree, die overigens net zo verbaasd was om mij te zien. Een mooie ontmoeting waar ik helaas geen foto van kon maken. Ik kan jullie ook niet alle vogelgeluiden laten horen, vooral veel mezen, boomklevers en grote bonte spechten lieten zich horen.
Er waren ook nog heel wat insecten, vlinders, kevers, sprinkhanen en ook deze bruinrode heidelibel.
De libel vloog wat rond en ging vervolgens op een takje zitten op een mooie vrije plek. Dat nodigde uit om er een foto van te maken, toen ik dat deed zag ik dat de libel een vliegje had gevangen en die lekker oppeuzelde. Beetje sneu voor het vliegje, maar het geeft de foto wel wat extra's.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland