Dag 264 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 264 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Ik vond het vandaag een boeiende herfstdag met een hoop spektakel. Wind, regen, prachtige wolkenluchten en vanavond dreigende luchten en zelfs onweer. Vanmorgen zat ik in de auto tijdens een enorme hoosbui, die gepaard ging met veel wind.
Ik besloot om er met mijn smartphone wat foto's van proberen te maken. Door flink te zoomen bleek er een leuke, wat abstracte foto te ontstaan. Er zit veel ruis in, maar ik vind het toch een leuk resultaat en daarom heb ik deze opname gekozen om deze herfstdag te verbeelden.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland