Dag 261 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 261 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Zo'n prachtige nazomerdag associeer je wellicht niet met paddenstoelen, maar deze dag staat er toch een paddenstoel in de schijnwerpers.
Meestal zal je denk ik de aandacht richten op de bovenzijde van een paddenstoel, echter het is ook zeer de moeite waard om je lens eens op de onderzijde te richten.
Dit zwammetje maakte het me eigenlijk wel makkelijk want de onderzijde was naar boven gekruld en daardoor kon ik de onderzijde met de plaatjesstructuur mooi fotograferen.
Ik vind het een vorm van natuurkunst...



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland