Dag 252 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 252 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag een foto van een papaver, ik kwam een heel veld van deze mooie bloemen tegen. Maar o wat viel het me tegen om er echt mooie opnamen van te maken. Bijna alles is in de prullenmand verdwenen, deze opname is een van de weinige waar ik wel tevreden over ben. Wellicht doe ik de komende dagen nog wel een hernieuwde poging om dat kleurrijke veld in beeld te brengen.
Voor deze zondag is deze papaver in ieder geval de blikvanger. Oh ja uit deze papavers wordt blauw maanzaad gewonnen, het maanzaad dat je wel op brood aantreft.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland