Dag 245 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 245 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag ben ik nog even een paar uurtjes de natuur in geweest en heb genoten van het prachtige weer.
Ik ga niet vaak speciaal voor iets op stap, maar vandaag besloot ik me in ieder geval weer eens op zonnedauw te richten. Ik vind dit kleine vleesetende plantjes steeds weer een uitdaging om mooi te fotograferen. Bij eerdere pogingen dit jaar verdween alles in de prullenbak. Vandaag ging het beter en ik ben best content met deze opname.
Dit is echt een foto-onderwerp waar je nooit op uitgekeken raakt vind ik, blijft mooi om daar mee te experimenteren, een onderwerp waar je de tijd voor moet nemen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland