Dag 194 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 194 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Wat is het overal droog, zowel in de natuur als ook in mijn tuin. Er is in mijn tuin daardoor ook al het een en ander volkomen verdord.Gelukkig bloeit er toch nog van alles en zo staat mijn knoflook vrolijk te bloeien. Dit tot groot genoegen van onder andere dit wespje dat zich helemaal om een van de bloemetjes klemde om zich te goed te doen aan het lekkers in het bloemetje. Ik heb zelf even geproefd of de bloemetjes ook naar knoflook smaken. En ja hoor dat is zo, wie weet dat ook de nectar en stuifmeel wel een echt knoflooksmaakje hebben en dat het wespje er daarom zo dol op was.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland