Dag 212 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 212 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Deze wolkenlucht groeide veelbelovend aan tussen de middag. Ik hoopte dat het ook bij mij regen zou gaan brengen, maar helaas, geen druppel.
Het werd wel even donker maar de wolken leegden zich elders. Maar goed ik heb wel genoten van dit mooie uitzicht op het Dwingelderveld. Een foto gemaakt met mijn mobiel trouwens want ik had geen andere camera bij me.


Reacties

  1. Ziet er mooi uit en dat met je mobiel.
    Gr Jan(Wilde een Tuin)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jan, camera's op een mobiel worden steeds beter, ik ben van plan die vaker te gebruiken.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland