Dag 189 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 189 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Zoals ik gisteren al vertelde stond mijn weekend in het teken van Samenloop voor Hoop in Midden Drenthe. Vanmiddag om 14.00 uur kwam er een eind aan dit 24 uur durende evenement waar zo'n 700 mensen in estafette meeliepen voor diverse teams en daarnaast waren er vele vrijwilligers die nog op andere manieren meewerkten. Zo mocht ik vandaag ook weer meehelpen voor team Beilervaart door het geven van massages. Om 14.00 uur werd het eindbedrag bekend gemaakt, ruim 75.000 werd er bijeen voor het KWF, een fantastisch bedrag!
Het was ook een fantastisch weekend, met ontmoetingen met veel prachtige mensen binnen en buiten het team waar ik deel van uit mocht maken.
Een weekend waar denk ik iedereen die eraan heeft bijgedragen zeer tevreden op kan terugkijken, een weekend om heel blij van te worden.
En hoe toepasselijk is het dan dat er bij thuiskomst een zonnebloem helemaal in volle glorie staat te stralen...



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland