Dag 209 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 209 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Iedereen was gisteren druk met de bloedmaan, een mooi verschijnsel natuurlijk en bijzonder, ook ik heb er naar gekeken en van genoten.
Toch moet ik zeggen dat ik vandaag aanzienlijk meer opgetogen raakte van de regen die hier eindelijk viel. Het was een bescheiden 5 mm, maar o wat ben ik er blij mee. De planten en dieren kunnen deze verfrissing ook wel gebruiken. Hoe lang is het wel niet geleden dat er een waterdruppel hing aan deze fraaie zonnehoed.
Hopelijk komt er de komende dagen nog wat meer regen, maar dit was in ieder geval al heel fijn
.




Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland