Dag 188 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 188 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Mijn weekend staat in het teken van Samenloop voor Hoop in Beilen, een 24 uurs estafette loopevenement waarbij zoveel mogelijk geld opgehaald wordt voor het KWF-kankerfonds.
Vanmiddag om 14.00 uur was de opening met het binnen brengen van het vuur dat langs een 70 km lange route door de gemeente Midden Drenthe naar het evenemententerrein werd gebracht.
Het is een bijzonder evenement en het is voelbaar hoe iedereen zich met elkaar verbonden voelt door alle ervaringen met kanker.
Iedereen draagt op zijn of haar eigen manier bij aan dit evenement. Zelf loop ik niet mee maar heb mijn bijdrage door voetmassages te geven waarvoor men dan een gift moet geven voor Samenloop voor Hoop.
Morgen om 14.00 uur eindigt het evenement en zal bekend worden wat de opbrengst zal zijn voor het KWF kankerfonds.
Op de foto wordt het vuur binnen gebracht dat 24 uur zal blijven branden, het vuur van de Hoop.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland