Dag 207 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 207 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag ben ik maar eens niet heel vroeg op stap gegaan, ik ben in huis gebleven. 35 graden is niet mijn liefhebberij, als ik het mocht kiezen was het nu rond de 20 graden. 
Maar het weer krijg je niet op bestelling. Ik heb mijn eigen hitteprotocol dus maar ingesteld: de dag starten met een koude douche verder de hele dag verkoeling door het drinken van water met ijsblokken. Verbazingwekkend hoe snel die ijsblokken gesmolten zijn. Ik moest zelfs een beetje opschieten met het maken van een foto van zo'n glas water met ijsblokken.
Mooi onder een wit parasolletje is het gelukt en daarna snel dit glas lekker leeggedronken
.





Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland