Dag 242 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 242 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Er zijn nogal wat mensen die een hekel hebben aan wespen en die niet begrijpen dat ik ze nog extra verwen ook.
Ik heb al vaker verteld dat de wespen absoluut geen interesse in jou hebben als je ze lekkers te eten geeft.
Met deze foto wil ik dat nog eens extra demonstreren, je ziet dat ik de appel gewoon in mijn hand houd terwijl er vele wespen op zitten. Ze hebben werkelijk geen enkele behoefte om zich te laten afleiden van het voedsel en vreten ongestoord door.
Appels vinden ze trouwens het allerlekkerst, meer nog dan de toch ook heerlijk zoete en sappige druiven.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland