Dag 219 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 219 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag heb ik mezelf maar eens even getrakteerd op het allerlekkerste ijs dat hier in de omgeving is te krijgen. Je mag me bij wijze van spreken 's nachts wakker maken voor ijs, ik ben er dol op. 
Als ik dan op zo'n dag als vandaag dat het 35 graden is bij bakkerij Fledderus in Hooghalen langs kom, ja dan schud ik moeiteloos alle argumenten uit mijn mouw die rechtvaardigen dat ik daar toch echt even moet stoppen.
Heerlijk en ze hebben nog heel veel smaken die ik denk ik ook nog maar eens even moet uitproberen de komende tijd.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland