Dag 236 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 236 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Langzaam gaan we richting de herfst, je merkt het aan de temperaturen, we hebben weer mooie luchten en ook zie je weer meer paddenstoelen.
Zo zag ik vandaag hazenpootjes, heel fragiele zwammetjes die je bijvoorbeeld kunt treffen op paadjes waar houtsnippers zijn gestrooid. Hij was eigenlijk al een beetje te ver op zijn retour, maar toch nog leuk om er even een opname van te maken. Ik kan me echt weer verheugen op de paddenstoelentijd,zo fijn om die weer te kunnen fotograferen. Het begin is er in ieder geval en als het nu regelmatig even regent kan het maar zo een prachtig paddenstoelenseizoen worden. Even op de foto klikken voor een mooier en groter beeld.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland