Dag 237 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 237 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Kijk eens even waarmee ik gisteren zomaar werd verrast, een prachtige omslagdoek gemaakt van schapenwol. Hij is helemaal met de hand gemaakt, van het kaarden van de wol, het verven, het spinnen tot draden en uiteindelijk het breien van deze schitterende wollen doek.
Ik heb hem vandaag op deze herfstige dag bijna de hele dag lekker om gehad, echt heerlijk om te dragen en wat een prachtige kleuren hè.
Uiteraard natuurlijk een foto van de omslagdoek, waarmee mijn "look a like" wel even wilde poseren.
Ik ga hier ongetwijfeld nog heel veel plezier van hebben, geweldig dat je me hier zo mee hebt verrast Ineke, ik ben er superblij mee!



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland