Dag 354 vaan mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 354 vaan mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag is het de kortste dag en met het druilerige weer erbij, was het overduidelijke dat we de donkere dagen voor kerst hebben.
Gisteren had ik al niet zoveel trek om naar buiten te gaan en met al die nattigheid buiten, was het vandaag helemaal een dagje om fijn binnen te blijven.
Maar ook vandaag nog wel even de tuin in geweest. Gisteren mocht een uitgebloeide zonnebloem in de spotlights, maar er bloeien ook nu nog steeds bloemen.
Zo staat deze #helleborus flink zijn best te doen en ze zijn vind ik ook heel fotogeniek.
Daarom daar de camera maar even opgericht toen het eventjes (bijna) droog was. Best wel bijzonder da ze nu bloeien, volgens mij zijn er nu geen insecten meer die van de nectar of het stuifmeel kunnen profiteren, maar wel mooi om nu toch nog bloemen in de tuin te hebben
.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland