Dag 338 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker natuur en Welzijn

Dag 338 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker natuur en Welzijn.


Wat een mooi begin van de dag. Ik gokte er op dat er een mooie zonsopkomst zou zijn en dat was ook zo. Mijn plan was op die zonsopkomst te zien bij het mosterdzaad, maar dat had ik fout ingeschat, daar kwam de zon niet op. Maar even verderop had ik mooi vrij uitzicht en kon ik genieten van een schitterend kleurenspel. Samen met een beetje mist en temperaturen net onder het vriespunt was het een fijne en frisse start van de dag. Ik vond het een perfect sinterklaascadeau.


Reacties

  1. WAUW !!! Dat is wel een heel mooi begin van de dag. Ik zag meer fraaie plaatjes van jullie mooie provincie voorbij komen. Zo anders dan gisteren hier aan de kust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lucht, prachtig die kleuren. Hebben we afgelopen maand (november) best veel gezien. Ik kan daar enorm van genieten, zeker in deze periode als de dagen vaak wat donker en somber zijn, dan ineens in de avond krijgen we toch nog wat kleur...of..begint de dag juist met mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland