Dag 358 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 358 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Het was fijn om deze Eerste Kerstdag nog even een paar uurtjes de natuur in te kunnen. Er waren nogal wat buizerds en ook een paartje blauwe kiekendief, mooi om naar te kijken, maar te ver weg voor leuke foto's. Ook een hele tijd bij grote zilverreigers staan kijken. Ik geniet daar telkens opnieuw van om te kijken hoe ze op zoek gaan naar voedsel. Ik hoopte dat ze langzaam wat meer binnen het bereik van de camera zouden komen en uiteindelijk gebeurde dat ook. Toen er opeens eentje vlakbij even opvloog kon ik bijgaande opname maken. Het geeft me op deze kerstdag wel een beetje de associatie met een engel en daarom deze foto tot foto van de dag gemaakt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland