Dag 355 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 355 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Het was weer een behoorlijk grijs en nat dagje. Heel eventjes zag ik vanmiddag een glimp van de zon, maar dat was van korte duur en werd al gauw verdreven door nieuwe regenbuien. Dus grauw en grijs overheerste weer vandaag, wat is het dan heerlijk als er ook nog ergens wat kleur te zien is. 
Al een paar jaar zet ik 's winters wat potten met heide op de voedertafel, en de hele winter blijft dat mooi bloeien en geeft de voederplek een wat natuurlijker uiterlijk en de vogels wat bescherming.
Ik heb er maar eens even een foto van gemaakt, zodat het deze dag nog wat kan opfleuren.



Reacties

  1. Nou Coby, je bent er bijna. Het zal niet altijd meegevallen zijn om een originele foto te maken/kiezen iedere dag. Je bent er in ieder geval in geslaagd om het mooi afwisselend en dus interessant te houden. Verrassende foto voor zo laat in het jaar. Nooit geweten dat dit plantje zo blijft doorbloeien.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was niet altijd eenvoudig om een foto te krijgen maar meestal diende het onderwerp zich in de loop van de dag toch vanzelf wel aan. Ook wel boeiend dat je gewoon iedere "moet", dan moet je regelmatig je creativiteit aanspreken.
    Deze heide is een gekweekte winterheidevariant, dus bloeit echt in de herfst/winter.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland