Dag 343 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 343 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Het was vandaag regenbogenweer, wellicht heb je er zelf ook wel eentje gezien. Ik zag er vanmiddag meerdere, evenals prachtige wolkenluchten en felle buien voorafgegaan door flinke opklaringen. Kortom heerlijk wisselvallig oer-Hollands weer dat ook nog eens heel fotogeniek is.
Ik heb me er even een uurtje mee vermaakt en gelijkertijd een frisse neus gehaald. Ik ben benieuwd wat de rest van de week zal brengen aan weersomstandigheden als de voorspellingen uitkomen zou er sneeuw kunnen komen, volgens mij zat de eerste natte sneeuw zelfs al in de buien van vanmiddag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland