Dag 344 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 344 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Deze dag was qua weer een stuk minder interessant dan gisteren vond ik. Het was heerlijk zonnig, waar veel mensen denk ik wel blij van werden. Het was echter ook wel saai met die strak blauwe lucht en er was ook weinig wind zodat het water wel een spiegel leek.
De afgelopen dagen is er echt wel flink wat regen gevallen en dat is overal nog wel te zien. Zo zijn er overal nog plassen en die nodigden me uit om maar eens weer een foto te maken van spiegelingen in een waterplasje.
Geen buitengewone foto, maar gewoon leuk om te doen.
De komende dagen hoop ik op nachtvorst en wellicht een sneeuwbuitje, we zullen zien of het wat winters gaat worden.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland