Dag 347 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 347 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Ik had me voorbereid op een heel koude dag, maar ik vond het nogal meevallen. Ja ik moest ramen krabben vanmorgen, maar dat was dan ook het enige ongemak met de kou. Het was eigenlijk maar een saaie dag wat weer betreft, tot het eind van de middag. De lucht werd steeds mooier en het namiddag- zonnetje gaf prachtig licht op de landschappen.
Helaas was ik niet in de gelegenheid dat vast te leggen, maar ik genoot er wel van. Toen de zon steeds feller begon te schijnen werd het zelfs wat hinderlijk, want met zo'n laagstaande zon is het verdraaid lastig autorijden.
Het slotakkoord van de dag was een prachtig ondergaande grote rode bol en een mooie kleurrijke lucht. Ik had alleen mijn mobieltje bij me, daar heb ik op weg naar huis deze opname mee kunnen maken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland