Dag 360 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 360 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


We kunnen de dagen van dit jaar nog op een hand tellen en dat betekent dus nog vijf keer een foto voor dit 365 dagenproject.
Vandaag zet ik knoflook in de schijnwerpers, ik ben er dol op en als het even kan voeg ik het toe aan mijn gerechten.
Soms zijn er wat knoflookteentjes die aan mijn aandacht ontsnappen en dan vrolijk uitlopen.
Dat gebeurde nu ook en het herinnerde me eraan dat ik helemaal vergeten ben om knoflookteentjes in de tuin te planten.
Dat gaat heel goed en het beste is het om dat al in de herfst te doen. Het schijnt goed te zijn als er een winterperiode overheen komt.
Ik denk dat ik alsnog even een bolletje knoflook in teentjes splits en ze morgen alsnog even in de grond zet, een mooie test om te kijken of het dan ook goed gaat komen en ik volgend jaar weer eigen knoflook kan oogsten.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland