Dag 335 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 335 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag een dag om binnen te blijven, hier is het amper droog geweest. Heel eventjes ben ik in de regen de tuin in gelopen en heb daar deze goudsbloem vastgelegd. Dan is het 2 december en de goudbloemen boeien nog volop. Met de oranje kleur en de regenpareltjes geeft het deze dag toch nog iets feestelijks. Overigens is deze regen voor de natuur, de landerijen en mijn eigen tuin wel een zegen.
Toen ik gisteren even rond reed in de omgeving was goed te zien hoe weinig water er in de vennen en sloten in de omgeving staat.


Reacties

  1. Met alle regen (die zo hard nodig is) is dit een vrolijk en blij plaatje.
    Wat een prachtige foto's heb je steeds op je blog. Dank voor het mee mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je leuke reactie en fijn te horen dat je er van mee geniet.
      Natuurkieker Coby

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland