Dag 333 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 333 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


 We naderen gestaag het eind van dit jaar en dat betekent ook dat mijn 365- dagenproject zijn einde nadert.
Ik ben inmiddels aan het nadenken hoe ik daar een vervolg op zal gaan geven. 
Uiteraard zul je ook volgend jaar veel natuurfoto's kunnen verwachten. Daarnaast wil ik in het nieuwe jaar zeker veel aandacht besteden aan het welzijnsdeel van Natuurkieker. 
Hoe een en ander vorm zal gaan krijgen weet ik nog niet maar ik heb nog een maandje om daar verder over te mijmeren.
Ga er maar van uit dat je meer foto's zoals deze zult gaan zien en dan vergezeld van bijvoorbeeld informatie over meditatie.




Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland