Dag 321 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 321 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Wat was het weer een prachtige dag, met zowel een schitterende zonsopgang en een even kleurrijke zonsondergang. Helaas was ik niet in de gelegenheid om het met de camera vast te leggen maar ikheb er wel van genoten.
Als ik wel had kunnen fotograferen had ik graag op de plaats van deze foto willen staan, lijkt me geweldig als de zon achter die bomen en boven het geel van het mosterdzaad opkomt.
Wie weet krijg ik de komende dagen nog wel een kans om dat alsnog te doen. Vandaag doen we het met deze toc ook mooie zonnige opname die ook heel goed deze zonnige dag verbeeld.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland