Dag 306 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 306 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


O wat was het vandaag weer genieten van het herfstweer. Vanmorgen zag ik een fantastische regenboog, waar ik recht op af reed, werkelijk schitterend met een prachtig belicht landschap. Helaas was ik niet in de gelegenheid om het vast te leggen. Het kleurde wel meteen mijn hele dag. Ik hou van die wisseling van dreigende wolken en felle opklaringen.
Als de zon er even bij is lichten de herfstkleuren ook meteen enorm op, het begint overal ook steeds mooier te worden met de herfstkleuren. Wie er de kans voor heeft moet er dit weekend zeker even op uit gaan om al die kleuren te bewonderen.
Hier alvast een voorproefje van beukenblad waar de zon doorheen scheen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland