Dag 311 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Ik had vanmiddag het voorrecht om nog even te profiteren van het herfstzonnetje en de prachtige herfstkleuren. Na een fijne wandeling besloot ik om met een klein ommetje weer naar huis te gaan en dat was een goede beslissing. Ik zag namelijk mijn eerste blauwe kiekendief weer van dit seizoen, evenals een paartje kleine zwanen. En tot mijn verrassing zag en hoorde ik ook nog twee Kraanvogels! Het was ver weg, maar het getrompetter was luid te horen dus dat was echt even genieten. Zo mooi om dat onverwacht dicht bij huis aan te treffen, daar geniet ik vanavond nog wel even van na.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland