Dag 318 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 318 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vanmiddag maakte ik even een klein rondje in de omgeving met de bedoeling om wat herfstkleuren vast te leggen. Het is overal nog prachtig, alhoewel het qua kleur wel over het hoogtepunt heen is, is mijn indruk.
Weer op weg naar huis besloot ik nog even te kijken bij deze lakenvelder-koeien. Het is een oud koeienras en ze lopen daar op een prachtige plek met oude boomwallen. Deze opname die ik vanmiddag maakte straalt ook die mooie oude sfeer van weleer nog uit, ik ben er blij mee en hoop dat dit plekje er nog lang zo authentiek zal blijven uitzien.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland