Dag 319 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 319 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Het zal niemand ontgaan zijn dat het gevoelig kouder is dan we de laatste tijd gewend waren. Dat het met name 's nachts ook vriest heeft ook effect op de temperatuur van het koude water dat uit je waterleiding komt. Misschien is je dat helemaal nog niet opgevallen, maar als je, zoals ik, dagelijks doucht met koud water dan merk je dat heel duidelijk.
Al een aantal jaren maak ik gebruik van een koude douche en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Je moet je er even goed op instellen,maar dan is het prima te doen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland