Dag 332 van mijn 364 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 332 van mijn 364 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Toen ik vanavond naar huis reed was het al donker. Op een gegeven moment keek ik opzij en zag dat er op de A28 een file stond. Zo in de verte leek het wel een lange snoer met kerstlichtjes. Rood-wit-rood-wit-rood... een eindeloze rij, ik was blij dat ik daar niet tussen stond.
Het is me ook nog te vroeg om nu al uitbundig met kerstversiering bezig te zijn, het blijft voorlopig bij een kaarsje.
Maar het rood/witte van de autolichten is wel te vertalen in iets natuurlijks uiteraard en aangezien we nog steeds in de herfst zitten heb ik even een foto van ons rood-met witte-herfstsymbool, de vliegenzwam tevoorschijn getoverd en tot foto van de dag benoemd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland