Dag 178 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 178 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Toen de zon er hier aan het eind van de morgen goed door kwam ben ik nog even naar een favoriet natuurgebiedje gegaan. Het was er prachtig, met veel bloemen en heel veel vlinders, o.a. diverse soorten zandoogjes, landkaartjes, sint Jansvlinders, dikkopjes en tot mijn verrassing ook een paar eikenpages. Ik had ze op deze plek wel eens eerder gezien, maar dat was al weer een aantal jaren geleden. Ze gaven me niet zo heel veel kans om mooie foto's te maken, maar met deze opname ben ik best blij en wie weet kan ik de komende tijd nog eens een keertje in de herhaling. Fijn om te weten dat ze er in ieder geval nog steeds voorkomen.


Reacties

  1. Mooie foto van de Eikenpage Coby.
    Toevallig had ik hem deze week voor het eerst voor de lens.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland