Dag 163 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 163 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Als kind ging ik al met mijn "grote" broer de natuur in, dat vond ik geweldig. Een aantal jaren geleden hebben we die traditie weer opgepakt en gaan we af en toe samen een dagje de natuur in. Zo zijn we vandaag naar het Lauwersmeergebied geweest en hebben we genoten van veel prachtige vogelsoorten, o.a. grutto's, kieviten, bontbekpleviertjes, tureluurs en ook nogal wat kemphanen in zomerkleed. Op de foto zo'n schitterende kemphaan die ook nog eens prachtig zijn vleugels strekt. Even op de foto klikken voor een mooier beeld.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland