Dag 154 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 154 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag een paar uurtjes de natuur in geweest. Eigenlijk was het wel heel aangenaam weer, niet te veel wind, geen felle zonneschijn, prima weertje om met de macrolens op stap te gaan. Er was van alles te zien, spinnetjes, kevertjes, heel veel libellen en ik zag voor het eerst dit jaar weer groot dikkopjes. Het zijn kleine vlindertjes, maar ze vallen wel op en als ze nog maar net uit de pop gekropen zijn, zijn ze zo mooi vol van kleur en nog helemaal gaaf.
Helemaal blij was ik met het paartje groot dikkopje dat ik tegenkwam, ze zaten ook nog op een mooi plekje, dus daar moest ik wel even een opname van maken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland