Dag 302 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 302 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Tja en toen was er opeens een kink in de kabel bij mijn project. Nee ik was niet ziek geworden van mijn overheerlijke pompoensoep. Mij mankeerde gelukkig niets, maar mijn laptop dreigde ermee op te houden en er moest een nieuwe harde schijf in. Wat een gedoe en wat ben ik toch eigenlijk afhankelijk van die apparatuur. Daar kom je dan ook maar weer eens achter, net zoals vanmiddag toen bleek dat Vodafone eruit ligt en ik mijn mobiel niet kan gebruiken.De laptop doet het echter weer, ik heb nog niet alles op orde maar ik kan er in ieder geval weer op werken. En de koeler staat er niet meer kaal bij. Vanaf vandaag dus weer dagelijks een foto van de dag.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland