Dag 279 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 279 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Wat weer een heerlijke dag vandaag, ik heb er even een paar uurtjes van geprofiteerd door lekker te struinen in het bos.
Ik kwam een paar vliegenzwammen tegen en daarmee is voor mij de herfst dan nu echt begonnen.
Vliegenzwammen zijn voor mij het absolute herfstsymbool, ik vind ze prachtig en hoe vaak ik ze ook zie, ik kan het niet laten om er even een foto van te maken.
Dus vandaag de vliegenzwam in de schijnwerpers en het is niet uitgesloten dat er gedurende deze herfstperiode nog wel eens een vliegenzwam foto van de dag zal worden.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland