Dag 287 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 287 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Wat weer een prachtige dag vandaag. Volgens mij is heel Nederland eropuit getrokken. Zelf was ik de hele dag onderweg en had ik helaas geen kans om fraaie opnamen te maken. Ik hoopte eigenlijk op een heel mooie zonsondergang, maar dat viel me tegen.
De foto van vandaag is daardoor niet eentje die vandaag is gemaakt. Vrijdag heb ik echter deze lepelaar in de vlucht kunnen vastleggen en die mag nu alsnog in de schijnwerpers.




Reacties

  1. Dag Coby,
    Mijn reactie begint bij de vliegenzwam van 6 oktober. Een prachtige plaat van een karakteristieke zwam die echt bij het najaar hoort. Eksters in de tuin betekent dat andere vogels het moeilijker krijgen. Vlakbij ons in de buurt was een eksternest. De hele familie kwam regelmatig bij ons in de tuin drinken. Ze joegen andere vogels weg. Nu de jongen zijn uitgevlogen is alles weer normaal.
    Blauwe reigers zijn fotogenieker dan menigeen denkt. Ik zet ze ook graag op de plaat. De platen van de boot en lepelaar mogen er ook zijn. Het is wel een bijzondere herfst met veel warme dagen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto! Ik heb zelf pas één maal een paar lepelaars gezien en dat was hier in de Onlanden in Noord Drenthe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland