Dag 280 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 280 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


 Dit was toch wel weer een dag met een gouden randje. Genieten van opnieuw een heerlijk nazomers weer. En vanmiddag was ik bij een prachtig concert van Jong Vocaal Groningen die de Petite Messe Solennelle van Rossini uitvoerden en aansluitend ook nog zelf voor een high tea zorgden. 
Al mijn zintuigen zijn dus wel weer verwend vandaag en hoe kan je zo'n gouden dag dan beter verbeelden dan met een goudsbloem.
Deze goudsbloem staat nog uitbundig te stralen in de tuin, zo'n ouderwetse plant die perfect pas in een diervriendelijke tuin en ook zelf kun je de blaadjes van de goudsbloem eten.



Reacties

  1. Dag Cobie,
    Je zorgt voor veel afwisseling in de beelden die je dagelijks laat zien. De spreeuw vind ik daarvan een van de hoogtepunten. Vliegenzwammen heb ik ook een keer gevonden en op de plaat gezet. Toe ik ze nogmaals opzocht waren ze op een na allemaal weg. Ik vermoed dat de damherten in de AWD de boosdoeners zijn. Het is mij al een keer eerder overkomen dat ze spoorloos verdwenen waren. Zoals je vaak zelf ervaart zit de natuur vol verrassingen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland