Dag 296 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 296 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vandaag dan eindelijk eens weer een beetje regen en samen met de wind zorgde dat toch wel voor een echte herfstdag. Ik moet zeggen dat ik blij ben met de regen, hoewel het mijn oorspronkelijke plannen wel in de war schopte. Het werd nu een binnendagje terwijl het een buitendagje zou worden. 
Voor de foto van de dag ben ik wel even de regen in gegaan. Deze herfstaster had volgens mij in dit najaar nog geen kennis gemaakt met regen, maar de regendruppels versieren het bloemetje heel mooi. Wie weet zorgt de regen er ook nog wel voor dat er nog weer meer paddenstoelen gaan verschijnen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland