Dag 283 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 283 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Deze jonge ekster is afgelopen jaar hier in de buurt uit het ei gekropen. De familie ekster heeft het hier goed naar de zin en ze worden ook steeds minder mensenschuw. Ik weet niet of ik dat nu altijd echt heel leuk vind. Vandaag heb ik me echter een tijdje prima vermaakt met deze jonge ekster die op zoek was naar lekkers in de dakgoot van de schuur. Leuk om zo'n dier bezig te zien en grappig hoe hij regelmatig even op de rand kwam zitten om te kijken wat ik allemaal aan het doen was. Met de heerlijke uitbundige herfstkleuren van een Amerikaanse eik op de achtergrond vind ik dit wel de foto van de dag waardig.


Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland