Dag 291 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 291 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Ik was er al een tijdje over aan het nadenken, maar de knoop is nu doorgehakt, de voortuin gaat op de schop. Doel is om ook deze tuin nog flink wat insectenvriendelijker te maken. Het is nog niet zover, maar ik kan in ieder geval aan de slag met de voorbereidingen.
Dat is leuk werk, kijken welke planten mogen blijven en natuurlijk nieuwe planten en struiken uitzoeken. Spannend hoe het er uiteindelijk uit zal gaan zien.
Deze hommel fotografeerde ik vanmiddag in de achtertuin en daar was het nog een behoorlijke drukte met insecten.
Ik verwacht dat de nieuwe voortuin zeker meer insecten zal aantrekken vanaf volgend voorjaar.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland