Dag 292 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn

Dag 292 van mijn 365 dagenproject van Natuurkieker Natuur en Welzijn.


Vanmiddag reed ik plotsklaps een file in en ervoer ik maar weer eens hoe belangrijk het is om voldoende afstand te houden.
De oorzaak waren twee aanrijdingen vlak voor me, acht gewonden, auto's in de kreukels en zelfs op de kop, dat maakt wel indruk moet ik zeggen.
Ik denk dat jullie er zelf wel een voorstelling bij kunnen maken hoe dat is als je langzaam in file langs zo'n ravage rijd en beseft hoeveel mazzel je hebt dat jij daar niet bij betrokken was.
Daar dus geen foto van, ik vloog met zonsondergang nog even naar buiten, maar de kleur was te snel verdwenen om er wat leuks van te maken.
Daarom heb ik de zon maar mijn rug toegekeerd en heb me gericht op de maan die helder aan de lucht stond.
Ik ben altijd weer aangenaam verrast welke mooie foto's ik met zijn superzoomcamera dan kan maken.



Reacties

Populaire posts van deze blog

10 soorten Lieveheersbeestjes

Jan en Jacob zijn twee rood/zwarte nachtvlinders

Ganzen in Nederland